Carrer dels Joncs, 1 | L’Hospitalet de Llobregat |Barcelona | 93 263 79 90 | [email protected]
Carrer dels Joncs, 1 | L’Hospitalet de Llobregat |Barcelona | 93 263 79 90 | [email protected]
Consulta aquí tota la informació essencial del curs escolar: horaris, calendari, uniforme escolar, activitats extraescolars, menjador… Tot el que necessites saber per començar el curs amb bon peu.
Normativa Pineda:
Matí: 8:00 h – 9:00 h
Migdia: 14:15 h – 14:45 h
Tarda: de 16:4 5h – 18:00 h
15 minuts…………………..15 €/mes
Migdia………………………….21€/mes
Tiquet puntual………………………8€
Els alumnes que vagin a dinar a casa i no facin servir el servei de permanències del migdia no podran accedir a l’escola fins a les 14:40 h.
Dates més rellevants del curs escolar.
Per consultar totes les dates i esdeveniments del curs, podeu visitar la pàgina del calendari de Pineda.
Inici de classes: 8 de setembre de 2026.
Vacances de Nadal: del 22 de desembre de 2026 al 7 de gener de 2027, ambdós inclosos. Jornada continuada el 21 de desembre fins les 13.00 hores.
Vacances de Setmana Santa: del 20 al 29 de març de 2027, ambdós inclosos.
Finalització de les classes: 21 de juny de 2027.
Festes locals: 24 de setembre i 17 de maig.
Dies de lliure disposició: 2 novembre, 7 de desembre, 8 de febrer i 14 de maig.
De dilluns a divendres de 8:00 h a 19:00 h.
A la recepció de l’escola no es podran deixar entrepans, bosses d’esport, treballs, deures, etc. No es podrà accedir a les aules ni abans ni després de l’horari lectiu.
Dilluns, dimecres i divendres*
Matins: 8:45 h – 13:30 h
Tardes: 15:00 h – 17:00 h
*Divendres per la tarda només secretaria econòmica
La informació de les activitats extraescolars la trobareu a la pàgina d’extraescolars.
La informació dels uniformes la trobareu a la pàgina d’uniforme.
La comunicació habitual de l’escola serà a través de la plataforma clickedu i la newsletter que s’enviarà mensualment. A les webs i xarxes socials de l’escola trobareu tota la informació actualitzada.
Les entrevistes amb les preceptores dels alumnes es sol·liciten a través de Clickedu i seran presencials.
Les faltes d’assistència, els retards i els permisos per sortir abans de l’horari habitual s’hauran de justificar a través de clickedu pels pares o tutor. La puntualitat és un element indispensable per al bon funcionament de l’escola. És molt important respectar els horaris d’entrada i de sortida.
Els alumnes de Pineda, no poden fer ús del telèfon mòbil ni de cap tipus de dispositius electrònics dins del recinte escolar, a excepció de l’alumnat que utilitza l’iPad dins de l’aula. La pòlissa d’assegurances de l’escola no cobreix el furt o robatori de cap dispositiu electrònic, ni la seva pèrdua ni el seu possible deteriorament.
Les autoritzacions de sortides culturals, medicaments, imatges i dades es signaran a través de Clickedu.
Qualsevol altre tipus d’autorització dels alumnes d’Avantis i Pineda es farà a través de clickedu informant a la tutora del curs.
Benvinguts a Pineda. Què vols saber?