Noves unitats d’indagació
A Primària hem iniciat aquesta setmana les nostres Unitats d’Indagació Transdisciplinàries, plenes d’entusiasme i descobriments.
A 1r, estem explorant com funciona el món a través del descobriment dels sistemes que ens envolten. Estem comprenent quines són les seves parts i com, treballant juntes en equilibri, fan que tot funcioni correctament.
A 2n, estem investigant la transformació del nostre entorn, començant per descobrir com ha canviat la nostra escola al llarg del temps i reflexionant sobre com aquestes transformacions impacten en la nostra vida quotidiana.
A 3r, ens estem endinsant en com ens organitzem com a societat, descobrint les xarxes comercials i socials que ens envolten i entenent la seva importància en el dia a dia.
A 4t, ens estem convertint en grans emprenedores, comprenent la rellevància de la gestió de recursos, la presa de decisions i el desenvolupament d’habilitats necessàries per assolir els nostres objectius.
A 5è, ens sentim com grans científiques. A través de l’estudi de l’energia i la matèria, experimentem i descobrim com la investigació impulsa la innovació, portant-nos a noves idees i solucions.
I finalment, a 6è, estem explorant l’evolució de les estructures socials al llarg de la història, analitzant com la interacció humana ha transformat les societats en diferents èpoques.
Per estar actualitzat diàriament pot seguir-nos al nostre Instagram.
A Pineda enfoquem el Batxillerat com un període per obrir horitzons i preparar-se per a un futur ple d’oportunitats i per ser agents de canvi en la societat. Una carrera professional d’èxit no consta només d’una bona preparació acadèmica. És essencial aconseguir un alt grau d’autoconeixement i unes habilitats emocionals i personals que permetin desenvolupar-se i ser líder en un entorn canviant.
Potenciem els propis talents i consolidem la capacitat d’esforç que permetrà al nostre alumnat aconseguir les seves fites tant professionals com personals. En aquesta etapa és clau la preparació acadèmica per als estudis posteriors -universitaris o professionals- i el contacte amb el món laboral per tal de conèixer bé les diferents sortides professionals i poder triar lliurement.
El segle XXI ens planteja nous reptes educatius i professionals als quals hauran de fer front les nostres alumnes. Conèixer els seus talents i fer-les protagonistes del seu aprenentatge és el millor camí perquè desenvolupin les competències personals i acadèmiques i afrontar els reptes del futur.
L’objectiu de Pineda és que les alumnes siguin felices coneixent i desenvolupant els seus talents i descobrint el valor de la veritat que les portarà a actuar amb llibertat i responsabilitat.