Donació solidària de 2° d'ESO per al voluntariat a Grècia
Dins del projecte Fes Somriure i en el marc de l'assignatura d'emprenedoria, les alumnes van realitzar una campanya en tres idiomes i van secundar amb recursos a les seves companyes de 2° de Batxillerat rumb a Grècia.
Divendres passat, a l’hora del pati, el grup d’emprenedoria de 2n d’ESO va realitzar un gest solidari que forma part de l’aprenentatge significatiu de l’assignatura. Les alumnes van lliurar material escolar i van donar 95 euros, recaptats durant la jornada de Portes Obertes, a les seves companyes de 2n de Batxillerat, que participaran pròximament en un projecte de voluntariat a Grècia.
Aquesta acció s’emmarca en el projecte solidari Fes Somriure de Pineda, i ha estat treballada de manera interdisciplinària dins de l’assignatura d’emprenedoria en anglès. Les alumnes van planificar i van dur a terme una campanya de comunicació trilingüe —en anglès, català i castellà— amb la qual van promoure la recollida de materials i suport econòmic.
A més del valor acadèmic i lingüístic, l’activitat ha fomentat valors com la solidaritat, l’empatia i el treball en equip, connectant l’aula amb una causa real i pròxima.
L’acte de lliurament es va realitzar enfront de l’oratori del col·legi a les 11.00 h, en un ambient d’alegria, compromís i agraïment mutu. Un clar exemple de com l’emprenedoria escolar pot transformar la realitat des d’edats primerenques!
Per estar actualitzat diàriament pot seguir-nos al nostre Instagram.