Carrer dels Joncs, 1 | L’Hospitalet de Llobregat |Barcelona | 93 263 79 90 | [email protected]

Quatre alumnes participen en la conferència regional del Parlament Juvenil Europeu

Desenvolupen el pensament crític, habilitats comunicatives i compromís amb el futur d’Europa.

Aquest cap de setmana, quatre alumnes de 1r de Batxillerat han participat en la conferència regional del Parlament Juvenil Europeu.

En una simulació del funcionament de les institucions europees, han treballat per comitès per analitzar situacions polítiques, econòmiques i culturals d’actualitat. Posteriorment, representant l’Assemblea General del Parlament Europeu, han debatut, redactat i aprovat diferents resolucions fruit del diàleg, el pensament crític i el treball cooperatiu.

Una experiència enriquidora que els ha permès desenvolupar habilitats comunicatives, entendre millor els processos democràtics i implicar-se en els reptes del present i del futur d’Europa.

Para estar actualizado a diario puede seguirnos en nuestro Instagram.

Altres notícies:

Logo Pineda
Resum de privacitat

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.