Confirmacions a Pineda
El bisbe Javier va presidir una emotiva cerimònia a l'oratori del col·legi, acompanyat per familiars i padrins
Dimecres passat, unes 40 alumnes van rebre el sagrament de la Confirmació en una cerimònia celebrada a l’oratori de Pineda. L’acte va estar presidit pel bisbe Javier Vilanova, qui ja havia visitat el centre tres setmanes abans per a conèixer personalment a les alumnes que es preparaven per a aquest important moment en la seva vida cristiana.
La celebració va reunir pares, padrins i familiars, que van acompanyar a les confirmandas en un ambient de recolliment i alegria. Com a gest d’agraïment, en finalitzar la cerimònia es va fer lliurament al bisbe d’un pastís personalitzat per a l’ocasió, posant un fermall pròxim i festiu a un dia tan especial per a les nostres alumnes, famílies i tota la comunitat educativa.


